Թուրքիայի կառավարությունը կրկին հրաժարվել է կիրառել, այսպես կոչված, «հույսի իրավունքը» Քրդստանի բանվորական կուսակցության առաջնորդ Աբդուլլահ Օջալանի նկատմամբ, որը ցմահ բանտարկություն է կրում։ Անկարան կրկին անտեսում է ՄԻԵԴ-ի պահանջը, ըստ որի, ցմահ ազատազրկումը, առանց պայմանական վաղաժամկետ ազատման, խախտում է Մարդու իրավունքների եվրոպական կոնվենցիան: Թուրքիայի արդարադատության նախարար Յըլմազ Թունչը հաստատել է Անկարայի կոշտ դիրքորոշումը. «Օջալանի համար «հույսի իրավունք» գոյություն չունի»։               
 

Կարիերայի օր տարրական դպրոցի աշակերտների համար HSBC բանկում

Կարիերայի օր տարրական դպրոցի աշակերտների համար HSBC բանկում
17.04.2014 | 12:45

Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ կազմակերպության հետ համատեղ կազմակերպած «Կարիերայի օր» միջոցառման շրջանակներում ապրիլի 16 -ին HSBC բանկը հյուրընկալեց Երևանի, Արմավիրի և Կոտայքի մարզերի տարրական դասարանների շուրջ 15 աշակերտների:

Այդ գործարար այցելությունը նախաձեռնվել էր «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության «Ավելին քան փողը» (More Than Money) ծրագրի շրջանակներում:
«Ավելին քան փողը» միջազգային ծրագիր է, որը «Պատանեկան նվաճումներ» միջազգային կազմակերպությունն իրականացնում է HSBC Global Initiative ձեռնարկի շրջանակներում HSBC Holding plc ընկերության կողմից տրամադրված դրամաշնորհի միջոցներով: Ծրագիրը ներկայումս գործում է աշխարհի շուրջ 40 երկրներում` այդ թվում նաև Հայաստանում:
Ծրագիրը նախատեսված է տարրական դպրոցի աշակերտների համար և իրականացվում է HSBC բանկի կամավորների և Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ կազմակերպության կողմից վերապատրաստված ուսուցիչների մասնակցությամբ: Դասընթացը աշակերտների գիտելիքներ է հաղորդում տնտեսագիտական և ֆինանսական ոլորտների վերաբերյալ, ինչպես նաև նրանց շրջանում խթանում է նորարարական մտածողության, սեփական դրամը վաստակելու և այն տնօրինելու հմտությանների ձևավորմանը` միաժամանակ նպաստելով նրանց մասնագիտական կողմնորոշմանը:
Այցելության ընթացքում HSBC բանկի գլխավոր տնօրեն Թիեզ Քլեմենսը դպրոցականներին ծանոթացրեց HSBC բանկի գործունեությանը, բանկի կողմից իրականացվող կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության ռազմավարությանը, բանկի կողմից առաջարկվող բարձակարգ ծառայությունների կառուցվածքին, ինչպես նաև զարգացման հեռանկարներին:

Դիտվել է՝ 1306

Մեկնաբանություններ